Pilen's stuteri
https://v2.horsereality.com/user/329012
Teamet på fyra starka Irish Cobs dundrar genom regnet. Deras hovar är leriga, pälsarna är blöta och de kämpar sig igenom den häftiga stormen. Du ser dig omkring och lägger märke till vägskylten.
Välkommen till Pilens stuteri.
Hallå! Jag föder upp Irish Cobs, Quarters och Welsh för utställning. Mina hästar är i toppklass, jag föder bara upp och behåller de bästa. Alla mina hästar är till salu för rätt pris så säg till om du vill köpa. Mitt prefix på mina egna uppfödningar är Ə, den får ni gärna behålla. Jag behåller hästens märke om jag inte tar bort den av misstag, jag är otroligt klumpig. Om du ser en av dina hästar som inte har ditt märke så fixar jag det så snart som möjligt. Snälla lägg inte ditt prefix på en av mina hemuppfödda, tack. Jag har spelat horse reality sedan våren 2022 men kan tyvärr inte komma åt mitt gamla konto. Jag är från Sverige och pratar svenska. Kan ändra vissa ord på spanska men översätter engelska från Google.
Har stora problem med min syn så det blir ofta stavfel
Min avelspartner är N3lly_1. Men jag söker efter några till,vänligen skicka ett meddelande om du är intresserad.
Som sagt,jag heter Pilspets på HR. 😃
- Redigerat 2023-06-15 11:05 av Pilspets
#0: Fråga, vad menar du med avelspartner?
// Wilhelmina <3
#1: Det är olika.
För mig så byter vi hästar o har liknande mål,men det kan variera.😁
Okej
// Wilhelmina <3
#0: Kan förtydliga att N3lly_1 är jag :)
Tass.
#4: Det är andra hållet på 1 och _. I alla fall vad jag sett online.
#6: så kanske det är, trodde jag skrev in åt det andra hållet men kan blandat ihop :)
Min linje med tinker har gått otroligt bra.
Även quarters o welsh går framåt.
Avlen med welsh är borta,islänningar är min nya ras.
Quarters åker,nu ska shettisarna in.
#10: samma som mig :)
Säljer alla mina islänningar då jag ska börja med engelskt fullblod.😁
Ska ävenrita upp en snygg banner till mig .
#12: oooooh, kul för dig! Jag hoppas det kommer gå bra :D
#13: Jep.😁